30 dagers pengene-tilbake-garanti – en utvidet fornøydgaranti for deg
Herbalife Nutrition garanterer kvaliteten på alle produkter som bærer vårt navn, og sikrer at de produseres i henhold til strenge kvalitetsstandarder.
Dersom du som kunde av en eller annen grunn ikke er helt fornøyd med et Herbalife Nutrition-produkt kjøpt fra meg som autorisert distributør, kan du innen 30 dager etter mottak av produktet be om enten refusjon eller bytte til et annet produkt.
For å benytte deg av garantien, ber jeg deg ta direkte kontakt med meg via e-post, kontaktskjema eller telefon. Du vil da få videre instruksjoner om retur og refusjon.
- Kundeopplysninger
- Refusjonsinformasjon
- Utfylling i samsvar med gjeldende vilkår
Du vil bli bedt om å returnere produktet, eller det som gjenstår av det, til meg som distributøren produktet ble kjøpt fra. Etter mottatt retur vil du få full refusjon, enten i form av et annet Herbalife Nutrition-produkt eller som tilbakebetaling.
Kostnaden for returfrakten vil ikke bli refundert.
Vennligst merk: Utgifter til frakt og returfrakt dekkes ikke og vil derfor ikke bli refundert.
Kostnader ved retur
Kostnaden for returfrakt refunderes ikke, med mindre annet er avtalt (f.eks. ved retur av skadet eller mangelfull vare).
Skadet eller mangelfullt produkt
Dersom du mottar et skadet eller mangelfullt ernærings- eller personlig pleieprodukt, kan du kontakte meg innen 7 dager etter mottak for å få tilsendt erstatning.
Herbalife Nutrition dekker kostnaden for retur av det skadede/mangelfulle produktet, samt utsendelse av nytt produkt.
Refusjon eller retur av produkter må alltid avtales på forhånd.
Tapt eller stjålet returpakke
Vi er ikke ansvarlige for tapte eller stjålne returforsendelser.
Vi anbefaler derfor at du bruker sporing og bekreftelse av levering ved retur.
Ved retur av skadet eller mangelfullt produkt sender Herbalife Nutrition en forhåndsbetalt returetikett – da har du gratis retur.
Behandlingstid for bytte og refusjon
De fleste retur- og byttehenvendelser behandles innen 7–10 virkedager etter at Herbalife Nutrition har mottatt nødvendig informasjon fra meg.
Spørsmål om retur og refusjon
For spørsmål vedrørende retur, bytte eller refusjon, kontakt:
- Ta direkte kontakt med meg.
Herbalife Nutrition kundegaranti
Denne garantien gjelder alle produkter, med unntak av eventuelle spesifikke garantivilkår som måtte følge med enkelte produktpakker. Garantien gjelder ikke produkter som med vilje er skadet eller feilbrukt.